Social media marketing
W mediach społecznościowych można promowac stronę, promowac działania firmy z uwzględnieniem poszczególnych elementów oferty.
Promocja w social media może mieć charakter automatyczny, to płatny proces promocji postów firmowych lub może to byc całkowicie ręczna praca oparta o udostępnienie postów np. Facebook na grupach tematycznych lub związanych z lokalizacją.
Social media standardowo dotyczy Facebook, Instagram, LinkedIn, natomiast generalnie dotyczy działań w mediach społecznościowych.
Płatne kampanie w mediach społecznościowych dotyczą konfiguracji reklamy w np. Facebook Ads, gdzie ustawia się lokalizację i zasięg reklamy oraz grupę wiekowa i zainteresowania odbiorców. Reklama dociera do wyfiltrowanej próby osób, które optymalnie wybrane pod względem potrzeb, są potencjalnymi kandydatami na klientów.
Druga wersja jest mniej szczegółowo filtrowana i głównie dociera do osób które znajdują się w grupie tematycznej lub związanych z daną lokalizacją. Jednak systematyczne działania udostępnien w grupach odpowiednio przygotowanych postów przynosi dobre wyniki w postaci potencjalnych klientów.